Trettondedag jul

Idag har vi varit effektiva! Tagit bort allt julpynt, alla juldukar och tagit ner alla julgardiner och hängt upp nästan alla vårgardiner. Fick inviga strykjärnet vi fick i julklapp förut när jag skulle stryka gardinerna. Det var jättebra! Stor skillnad mot det förra.
Nu vill jag ha vår, bebis och barnvagnspromenader! :) Men tyvärr slår jag vad om att vi kommer få möta snö och blask först. Vintern har ju liksom inte ens kommit än... Jag har även hunnit med att baka chokladmuffins, hallongrottor och att trycka ut lite figurer i sockerpasta idag. Känns väldigt skönt att jag hunnit med det jag tänkt för dagen även om allt blev senare än jag tänkt och jag borde sova för längesen.
 
Har inte bloggat på ett par dagar eftersom det varit fullt upp. I lördags hade vi kalas för Simon och igår hade jag en heldag med mina tre härliga vänner som jag hängt ihop med ända sedan högstadiet!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0