Jag är för extrovert för att vara ensam hemma

Igår kände jag mig nästan lite deppig där jag gick hemma i min ensamhet. Hoppas Mini-Ceder kommer ut snart så jag kan få lite sällskap! ;) Visst jag har att göra hela tiden och saker att greja med, men det blir ändå ganska tomt och tyst när Simon är på jobbet. Då var det skönt att åka till Skogströms, umgås och spela Settlers på kvällen! :) Blev en ovanligt jämn match igår där jag ledde ganska starkt först men plötsligt som från ingenstans gick Mr. Ceder upp i ledningen och Herr Skogström var ett hot hela tiden ;) Men till slut vände det igen och efter nästan 3 timmar vann jag till slut! ;D
Idag blir jag inte heller ensam. Nu skall jag strax åka till Kungälv och klippa mig. Sen ska jag besikta bilen i Göteborg (håll tummarna att det går igenom, orkar inte mer strul med den bilen!!), sedan hem och äta lite och sen blir det terminsstart för torsdagsfilmkväll hos smulfrun och maken! 
 
Ha en skön torsdag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0