Förra helgens kalasande

Innan helgen helt är här kanske jag ska passa på att visa vad jag gjorde förra helgen!
 
I lördags var det ju kalas för Simon som fyllde 24 år 2 januari. Han fyllde ju inte jämnt och pga trötthet och allt runt omkring valde vi att bara ha kalas med familjen. Så vi blev "bara" 12 personer ;)
Våra mammor hade efter Simons önskan gjort var sin smörgåstårta. Supergoda!
Jag orkade bara göra två kladdkakor med chokladkolakräm och chocolate chip cookies. Eller orkade och orkade. Jag tog helt enkelt steget och bestämde mig för att inte göra mer, efter mycket god uppbackning av Simon som försäkrade att jag måste inte baka något alls. Men lite godsaker måste man ju ha ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0