Gravid-box

När man är gravid finns det många olika gratis-erbjudanden man kan passa på att hämta ut på olika ställen. Paket innehållandes t.ex. nappar, blöjor, tidningar, nappflaskor mm. Jag brydde mig först inte om att hämta ut sådana paket. Men dagen innan vattnet gick, när jag trodde att jag skulle få vänta jättelänge på att förlossningen skulle börja, anmälde jag mig på två paket. En från Babyproffsen, som vi hämtade ut efter att vattnet gått, och en från Apoteksgruppen, som vi hämtade ut efter vi varit på återbesök på Östra. Kändes lite komiskt att just när jag bestämt mig för gravid-paketen, då kommer förlossningen igång! ;)
 
Boxen från Babyproffsen innehöll bl.a. en blöja, tandkräm och tidningen "Vi föräldrar".
 
Boxen från Apoteksgruppen innehöll bl.a. en nappflaska, en napp och pysventil.
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0