Vinterskoletande

Har precis kommit innanför dörren. Är ledig idag och har varit i stan i 4 timmar. Har letat vinterskor, hittade ju inga i Ullared. Trodde det skulle bli ganska lätt, men det var minsann ingen enkel match. Hittade ett par jag gillar redan i första affären, men de var inte i skinn. Alla jag pratat med idag rekommenderar skinn. De håller längre, de andas, de håller värmen bättre. Problemet är att jag hittar inga snygga i skinn. Har en bild framför mig hur de skall se ut och det gör mig ju ganska begränsad. Får nog försöka sudda ut den bilden tyvärr... Jag behöver verkligen ett par skor som håller värmen i vinter och då är ju skinn bästa alternativet. Men nu orkade jag inte mer så nu åkte jag hem. Är helt slut. Har till och med gråtit en skvätt! Haha får skylla på hormonerna ;) Känner mig helt utpumpad och slut på energi just nu. Får fortsätta skoletandet nästa vecka...
 
Vinterskorna jag provat idag...
 
Här är de i syntet jag egentligen vill ha:
Tycker de är så snygga för de har både snörning, en fejkdragkedja och ett spänne. Men men.
Tog mig en god lunch på Paprika idag. Har varit sugen på sallad länge så det var supergott!
Väldigt vackert väder ute idag. En riktigt fin höstdag. Det är så fint nu med alla löv tycker jag. Det är ett riktigt hav av löv här ute på vår gård.
Nej nu måste jag laga middag och sen är det bara att ladda om för BARA VARA. Det var den fredagen det... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0