Höstmys

Hösten kommer allt mer nu. Vi går mot mörker. Nu är det mörkt när jag går upp och om jag slutar sent (kl 18.30) är det nästan mörkt när jag kör hem. Kan kännas lite deprimerande. Samtidigt tycker jag det är lite mysigt. Man kan mysa till det hemma med ljus och filtar. Eller med en höstbukett och en ny lampa till sovrumsfönstret. I lördags fick jag detta av mamma:
En mysig lampa med fot i trä och vitt tyg som lampskärm till fönstret i det nytapetserade sovrummet :) Köpt på Adelövs Marknad.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0