Uppdateringar i webbutiken

Hej söndag!

Nu undrar ni kanske vart jag tagit vägen? Det har varit fullt upp i veckan och jag har helt enkelt inte prioriterat bloggen.
 
I veckan har vi installerat Klarna Checkout på Tårtdecor vilket innebär att du nu kan handla i vår webbshop och välja både kortbetalning, direktbetalning via din bank, faktura eller delbetalning.
Det har varit mycket jobb men det blir väldigt bra! I torsdags slutade jag kl 18.30 men kom inte ifrån jobbet förrän 19.05. Efter det skulle jag handla och sen var det inte så mycket kvar av dagen...
 
Det senaste har vi fått in massa nya, roliga produkter i webbutiken, bl.a. nya muffinsformar och en insats för att baka cupcakes som har en annan färg på muffinssmeten i mitten. Nya Produkter.
Följ gärna vår företagsblogg för de senaste uppdateringarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0