Kalas i Lund

Här kommer några bilder från i lördags när vi var nere i Lund för att fira Simons farmor som fyllde år.
Det blev en rolig dag med många härliga skratt, god mat och mysig promenad genom ett julpyntat Lund.
På vägen hem var vi riktigt trötta och flummiga hehe! 
Jag kände mig otroligt trött i lördags. Hade nästan svårt att hålla mig vaken. På vägen hem stannade vi och köpte mat på Burger King. Klockan var väl 22 ungefär och jag tänkte att vid den här tiden igår var jag igång och hyfsat pigg på BARA VARA, nu står jag här och kan nästan inte hålla ögonen öppna. Men jag slappnade väl av helt enkelt. Hade inget åtagande eller något jag behövde göra i lördags. Det var bara att följa med och då kände kroppen hur trött den egentligen var. Gjorde riktigt ont i benen och magen efter vi gått en stund på stan. Men det var en bra dag i alla fall!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0