Julefrid?

Hej!
 
Här är det projekt "få allt klart till första advent" som gäller.
I onsdags direkt efter jobbet var jag och lyssnade på barnkören Watoto. Hur grymt som helst! Skall blogga mer om det när jag hinner.
Igår skippade jag att gå på pilates för att hinna fortsätta greja hemma istället. Jag strök gardiner och dukar och satte vitmossa i adventljusstaken och Simon borrade med slagborr i betongväggen för att vi skulle få upp en gardinstång. När vi målade om i blivande barnrummet spacklade vi igen alla hål och målade över. Därför behövde vi borra på nytt nu.
 
Nu har vi en gardin kvar att få upp och en adventsstjärna att fixa. Annars börjar julstämningen lägga sig tycker jag. Det var jättemysigt när jag kom hem från Watoto-konserten i onsdags kväll och såg att de satt belysning i granen på gården. 
När jag sedan närmade mig vår trappuppgång såg jag att Simon satt upp belysningen på balkongen! :)

På Tårtdecor har vi också fått fram lite julpynt och adventsljusstakar!
Några av våra produkter för julbaket...
SPANA IN ALLA VÅRA JULPRODUKTER HÄR!
 
I min hjärna snurrar nu julklappsinköp, bröllopsförstoringar, barngarderober, cupcakes och jobb. Nu är det dags att åka till BARA VARA! Imorgon blir det lokal träff inom Pingst Ledarutveckling hela dagen!
 
Trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0