Dina sparkar gör mig lugn

Något som är otroligt lättande för mig just nu är när jag äntligen känner en spark eller en rörelse från min lilla Mini igen när jag inte känt något på ett antal timmar och oron börjat stiga. Nu ska jag känna något varje dag så när jag inte känt något på ett bra tag blir jag lite smått nervös ska jag erkänna. Hur vet man hur lång tid som är för lång tid? Värst är det om Mini inte är igång på morgonen som h*n brukar och det dröjer ända till förmiddagen innan jag känner något. Inte kan du väl sova länge lilla vän? Nej jag vill känns dina små fötter så jag vet att allt är bra <3
Just nu buffar h*n omkring som en vilde där inne i alla fall. Då är det dags för mig att sova ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0