Min lugna dag

Så NU sitter jag äntligen här! Visserligen är det redan eftermiddag/kväll och jag skulle ju sitta vid datorn hela dagen, men men... Simon är fortfarande och spelar in film med filmteamet så jag har det lugnt och skönt i min ensamhet. Hittills har jag vattnat alla blommor, dammsugit övervåningen, kört 4 tvättmaskiner, lagat middag, fått in mina sommarkläder i garderoben och sorterat lite i byrålådor och köksskåp. Men skulle inte hon ta det lugnt idag? Jo. Jag antar att detta är vad jag kallar att ta det lugnt. Hur som helst så ökar ordning och reda min inre frid och minskar min stressnivå så då är det värt det. Det vill jag lägga tid på när jag har möjlighet. Men NU, nu ska jag ta er tillbaka i tiden några veckor, närmare bestämt till Pisa 2 april.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0