Min 25-års dag

Hade en fantastiskt bra födelsedag igår! Bästa födelsedagen på länge måste jag säga! Trots att jag egentligen blev firad i lördags har jag verkligen känt mig uppvaktad och firad på min "riktiga" födelsedag också! Har fått rosor, fler paket och ätit tre olika tårtor i flera omgångar (även om inte någon av tårtorna var gjorda för min skull hehe) ;) Dessutom har jag fått ovanligt många vykort och brev på posten med grattishälsningar. Roligt!
Dagen började 05.45 med att Simon kom och sjöng för mig och gav mig frukost på sängen!
På jobbet sedan sjöng de också för mig och jag fick en grymt bra present! En så kallad Tool Caddy som man kan förvarar alla sina tårtverktyg, färger, glitter, tyllar, kavlar i - ja alla tårtgrejer helt enkelt! Dessutom är den ju LILA! ;) Tårta fick jag med! Supergod! Det blev många skratt och skämt nu när jag blivit ett kvarts sekel. Ellinor gjorde en, ja vad ska man kalla det, banderoll och knöt runt mitt huvud. Härlig stämning och riktigt rolig arbetsdag med andra ord! ;D
Direkt efter jobbet åkte jag och Lukas och plockade upp Hanna och så åkte vi på studentuppvaktning hos söta Caroline som tog studenten!
Det blev en rolig stund med ännu mer tårta och härliga människor! Kändes inte alls konsitigt att fira någon annan på "min" dag, jag fick så många grattis så jag med så även jag kände mig firad! :)
På kvällen bjöd Simon ut mig på date ;) Vi åt gott på en av våra favoritrestauranter på Avenyn.
Jag är verkligen helnöjd med min födelsedag som ni säkert förstår! Stort TACK till alla er som uppvaktat med sång, paket, sms, blommor, vykort eller på facebook! Ni gjorde det till bästa födelsedagen på länge!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0