Lincoln Lawyer

Var en stund på torsdagsklubben ikväll. De skulle dock se en film som jag inte var särskilt intresserad av, eller av titeln att döma trodde jag inte att jag var så intresserad. "Laputa: Castle in the sky" hette den. Men jag åkte upp för att säga hej och äta min lunchlåda. Tittade en stund på filmen och den var inte alls så ointressant som jag trodde! Men sen åkte jag hem för att hinna säga hej till Simon innan han skulle sova. Hans alarm ringer 04.15 imorgon så nu sover han.
 
Förra gången jag var på torsdagsklubben tittade vi i alla fall på Lincoln Lawyer från 2011 med Matthew McConaughey i huvudrollen.
Utan att berätta för mycket handlar filmen om en försvarsadvokat och problematik som uppstår kring det... Låter ju lagom inspirerande men den var jättebra tycker jag!
Filmer jag sett tidigare med Matthew McConaughey är: Magic Mike, The paperboy, Tropic Thunder, Fool's Gold samt Hur man blir av med en kille på 10 dagar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0