Grönskans tid är här

Så underbart väder det är ute nu! Igår när vi öppnade porten på lagret för fraktbolaget som kom för att hämta paketen vi skickar från vår webbutik på Tårtdecor kände vi vilken otrolig värme som slog mot oss! Wow, det är ju runt 20 grader ute nu! Underbart! Är sommaren här för att stanna tro?
 
Nu när jag körde hem ikväll bara njöt jag av naturen utanför. Det är så vackert ute överallt med alla vitsippor som lyser vitt på marken och alla gröna träd som nyss slagit ut! Tog lite kort på min hemfärd...
Vacker utsikt uppe på Angeredsbron!
När jag rullade in i mitt område hade en man tänt grillen utanför sin altan, barnen lekte ute på gräsmattorna och det frodas för fullt i alla rabatter. Älskar våren! :)
Imorgon är jag ledig. Ska baka och klippa mig. På BARA VARA ska vi spela brännboll och grilla så jag hoppas vädret blir lika fint imorgonkväll! God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0