Bättre än väntat

Varit en ganska seg dag idag. Har känt mig trött och nere och hade ingen större lust att gå till Sportlife efter jobbet idag. Men jag är glad att jag gick för passet var jätteroligt och det var bra musik vi körde till! Det gjorde mig gladare! Ska försöka tänka på det att när man inte känner någon ork eller lust -det är just då man verkligen ska gå.
 
Imorse hade vi ingen fantasi vad gäller vad vi skulle laga för middag idag. Det slutade med att jag tog upp köttfärs ur frysen, jaja man kan alltid göra spaghetti och köttfärsås... Men när mitt MRL-pass var över såg jag att jag hade fått ett sms från Simon där han föreslog klyftpotatis och köttfärsbiffar. Ja, bra idé! Det blev både potatis och morötter i långpannan och så tog vi receptet på Köttfärsbiffar med pepprig sås som Alexandra en gång tipsade om :) Supergott!
Lite tråkigt dock att klockan redan närmar sig 22 och jag har precis blivit klar med middag, disk och tvättvikning... Blev en halvtimmas "fritid" ikväll, jaja det är så det är ;) Imorgon kväll ska vi ha första lokala träffen i den utbildning jag läser: Pingst Ledarutveckling. Så vi får se om vi hörs imorgon.
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0