Studentfirande och Nyhem

Den här veckan innehåller mest jobb, lite fixande inför midsommar samt bilförsäkringsletande. Vår bilförsäkring går ut imorgon på midsommarafton så vi måste hitta en ny snabbt. Jag överdriver inte om jag pratade i telefon 10 gånger igår med olika gubbar och bolag. Vi har sökt på nätet och jämfört osv. Men nu har vi äntligen bestämt oss och hittat en med rimlig kostnad. Så det känns skönt att letandet är över. Men nu var det inte det jag tänkte berätta, utan jag tänkte visa lite bilder från helgen i småland och på Nyhem!
 
I fredags kväll körde jag och Simon till släkten i småland, för att på lördagen fira mitt äldsta kusinbarn som tog studenten. Jag och Ellinor på skolgården.
Det var helt fantastiskt vackert uppdukat vid studentmottagningen!
 
Morbror fyllde år samma dag så han fick en hel del tårta på sin födelsedag! ;)
På kvällen åkte jag och Simon till Nyhem och kom lagom till Pingst Ung Galan. Vi sov i husvagn med Herr o Fru Daun och Miss Persson. På söndagen hade vi det allmänt gött med möte, fotboll, volleyboll, regn, sol och pizza innan vi styrde kosan mot Göteborg igen. Det var en helg som gick allt för fort!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0