That '70s show

När jag gick på gymnasiet kollade jag på tv-serien "That '70s show" nästan varje eftermiddag när jag kom hem från skolan. Här om dagen satt jag av en händelse framför tv:n och då visades just That '70s show och jag kom genast ihåg hur mycket jag gillade den serien. Så nu har jag laddat ner den och börjat kolla från början. Det finns hela 8 säsonger och drygt 20 avsnitt i varje säsong. Hade ingen aning om att det fanns så många avsnitt! Har snart sett klart första säsongen. Åh vad den är bra! Humor, familjeliv, kärlek -gillar verkligen handlingen. Så härliga karaktärer! Så detta är vad jag gör nästan varje kväll nu på semestern: Kollar på That '70s show! Är det någon mer än jag som brukade kolla på denna serien? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0