TV-måndag

Måndagarna framöver kommer bli underbara!
Först MRL, sedan Familjen Annorlunda (som började ikväll) och sist men inte minst Top Model Sverige (som började förra veckan)!! Perfekt också att de enda två program jag brukar följa på våren infaller samma dag precis efter varandra. Då slipper jag lägga en extra dag på att kolla på TV. Kan det bli bättre?!
 
Blev överlycklig när jag hörde att Familjen Annorlunda skulle börja ikväll, hade totalt missat detta. Ännu mer lycklig blev jag när programmet började och det visade sig att familjen Wallquist från förra sässongen även är med denna sässong. Även familjen Ilmrud som var med för två sässonger sedan är med i år, så roligt! Gillar verkligen dessa familjer! Ska bli spännande att även få "lära känna" nya familjen Algeson.
 
Top Model Sverige kollade jag på förra året och fastnade direkt. Vet inte vad det är som gör det, är ju egentligen inte intresserad av mode. Men det är säkert glamouren, dramat, spänningen, Hollywood och sen är Jonas Hallberg så underhållande... "Kom igen nu tjejer!" haha ;)
Längtar till nästa vecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0