Textilier

Efter jobbet idag åkte jag till Hemtex och frossade i gardiner och dukar :) Så kul!
När vi flyttade in här köpte vi ju julgardiner till alla fönster så nu är det dags att få tag på vår- eller "året-runt"-gardiner. Fyndade massor på REAN! :D
Köpte tre par gardiner, två dukar, en "lampskärm" och en "ställning" (vad kallas sådant?) att sätta på en glödlampa.
Ett par gardiner hade kostat 349:-, reapriset var 199:- och jag fick betala 30% av reapriset. Ett annat par hade kostat 199:-, reapriset var 99:- och jag fick 30% på det. Ett par var inte på rea, de kostade 179:-, men då hade de 20% på alla gardiner för klubbmedlemmar så jag fick dem billigare i alla fall. Det kallar jag kap!
Fick tyvärr inte tag på några kappor som jag behöver till resten av fönstrena. Det är svårt att få tag på så breda gardiner som jag behöver. Helst vill jag ha hissgardiner för jag tycker det är så fint! Men vårt smalaste fönster är 140 cm, så det var tydligen svårt att få tag på. Får väl leta på nätet, där borde det mesta finnas.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0