Såld

Oj oj här går det undan!
Igår kväll la jag och Simon ut vår gamla bil på Blocket. Nu är den såld. Det kallar jag snabba ryck.
Det har ringt och ringt och ringt idag och folk har mailat och sms:at. 
Det blev lite som en kille sa på en av bilverkstäderna vi varit på med bilen att jag kommer få väldigt många "kompisar" om jag lägger ut bilen på Blocket. Den ene mer angelägen än den andre. En blev nästan arg på mig för att han inte fick komma och köpa bilen direkt när jag sa att det var en annan före honom som jag lovat skulle få se bilen först. Jag lovade första killen som ringde att jag inte skulle sälja den till någon innan han fått se den och det slutade således med att det var han som köpte den.
 
Så nu är vår lilla bil borta! I drygt 3 år har jag haft den. Den har varit ett nödvändigt ont men tyvärr krånglat ganska mycket. Så nu hoppas jag att vår Saab inte ska krångla lika mycket!


Kommentarer
Tove

Så himla skönt! Grattis till det! Vi la ut tre olika saker på blocket igår och det tog en timme till första samtalet. :P Tack för kommentaren på bloggen förresten, roligt med någon som kommenterar. :) kram!

Svar: Ja jag såg det att ni också hade sålt grejer på Blocket :) En bra sida det där. Skönt att kunna bli av med grejer snabbt och få en liten slant för det :) Hehe varsegod! Kramkram
Emelie Ceder

2013-01-12 @ 18:28:21
URL: http://smulfrun.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0