Nyårsafton 2012!

Hade en underbar nyårsafton igår med mina fina vänner!
Vi åt massa (och alldeles för mycket) god mat, spelade spel och pratade. Kunde inte bli bättre!
Till förrätt blev det blomkålssoppa. Supergott!
Till huvudrätt blev det Beef Wellington som mästerkocken varsamt skar upp.
Vi hjälptes alla åt i köket. Jag tog mig an tomaterna fastän jag inte äter några.
Ja, haha vi var verkligen ett knasigt gäng ;) Vi hade sååå kul!
Jag tog med mig systemkameran ut vid 12-slaget men det var jättesvårt att få en bra bild. Dessutom regnade det så jag var rädd att kameran skulle blir blöt.
Efter 12-slaget dukade vi upp vår lilla efterrättsbuffé.
Marshmallowcupcakes.
Morotskaka med små morötter i kristyr på.
Blåbärscheesecake.
Gigantiska muffins. Tror det var Red Velvet ?
Det här med att se normal ut... Simon och Lemuel! haha :p
När klockan närmade sig halv 4 åkte vi hemmåt. Tråkigt att lämna men tröttheten tog över.
Idag på första dagen av år 2013 har vi bara tagit det lugnt hela dagen tillsammans med Skogströms som sov över hos oss. Det blev mer Settlers, promenad och pizza. Härligt!
 
TACK för en otroligt bra nyårsafton vänner!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0