Ny Blogg

Tårtdecor har skaffat en företagsblogg!
Så nu kommer jag blogga både här och på Tårtdecor, tillsammans med mina kollegor. Jättekul!
I bloggen kommer vi uppdatera om vad som händer i företaget, vad nytt som är på gång och om nya produkter som kommit in. Ska försöka uppdatera så ofta jag hinner!
Klicka på denna länk för att komma till våra blogginlägg på Tårtdecor.
 
Ni har väl inte missat att spana in Tårtdecors facebooksida? Den hittar ni här!
 
På tal om bloggar, här kan ni spana in min arbetskamrat Ellinors blogg. Hon är en mycket klok kvinna med intressanta funderingar och inspirerande ord.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0