Hej år 2013!

Nattgästerna har åkt hem och en kaka är bakad.
 
Hade verkligen en jätterolig nyårsafton! Ni ska givetvis få se bilder men först ska jag kolla igenom dem :)
 
Så här på årets första dag kan jag nu avslöja en sak:
Från och med idag är jag tillsvidareanställd på heltid på Tårtdecor!!
Jag har alltså betalt idag fastän jag är hemma eftersom det är en röd dag! Helt fantastiskt! Det är alltså så här det känns att uppskatta röda dagar? :) Innan var röda dagar på vardagar inget roligt. Röd dag = Ledigt = Inte betalt. Är så tacksam för denna trygghet nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0