Som i tonåren...

Idag är en sådan där seg och trött dag då jag känner att helgen är alldeles för kort.
Kom hem klockan halv 3 inatt. Kom hem klockan 1 förra natten. Skulle kunna hänga med mina vänner mycket mer men ibland kommer man till en punkt då man känner att man måste sova... Har blivit många sena nätter de senaste helgerna vilket känns kul men ovanligt. Kan inte minnas att jag varit uppe så här sent och hängt så här ofta sen jag var tonåring. Haha börjar åter igen känna mig gammal...! ;)
 
Hur som helst, eftersom jag bara hunnit blogga ett inlägg på en hel vecka kan jag så här i förhand varna för att det antagligen kommer bli ganska många inlägg idag då jag äntligen är hemma och ledig.
Men vi kan ju börja med anledningen till varför vi kom hem så sent inatt.
Hade en händelserik och rolig lördag! Först hade jag moster, mamma och Ellinor på besök. Sen var det kalas för Lemuel. Direkt efter det åkte vi ut till Marstrand och kollade på Melodifestivalen och Röjar-Ralf.
Vi bunkrade upp med pajer, morotskaka, godis, chips och dipp. Gräddtårtan som vi också hade med oss orkade vi inte ens hugga in på.
Efter filmen spelade vi lite rundpingis innan vi vid strax innan kl 2 kände att nu är det nog dags att dra sig hemmåt... Härlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0