Skyfall

Nej vi orkade inte ens hålla ut hela OAS-mötet utan vi smet tidigare. Tröttheten besegrade oss. In på Maxi en snabbis för att komplettera den redan genomförda veckohandlingen tidigare idag, där jag stötte på både Alex, Linda och Emanuel. Se där ja!
 
Nu sitter jag här vid datorn och hostar och Simon ligger uppe i soffan och hostar. Mysigt värre. Funderar på att gå upp en våning jag med. Kanske se någon romantisk komedi? På tal om dator ska ni inom kort få en bild på vårt nya skrivbord och på tal om film, igårkväll kollade vi på Skyfall från 2012 med Daniel Craig som James Bond.
Jag är ingen Bond-fantast. Har nog bara sett en enda Bond-film innan. Men jag tycker Skyfall var bra och spännande. Gillade miljöerna och överraskningsmomenten. "Va, vad händer nu!?" "Han planerade alltihop!!" Sådant är spännande. The bad guy ligger ett steg före. Hur ska det gå? Hur ska det sluta? Japp riktigt spännande som sagt.


Kommentarer
Tove

Åh den vill jag också se! Jag har inte heller sett så många av filmerna men jag tycker att Daniel Craig gör en bra Bond... Får bli att se den snart! Hoppas att du och maken kryar på er snart! Kram till er båda

Svar: Tack så mycket Tove! Ja vi kanske ska ta en Bond på någon av filmkvällarna? ;)
Emelie Ceder

2013-02-03 @ 23:19:16
URL: http://www.smulfrun.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0