My Valentine's Day

Glad Alla Hjärtans Dag på er!<3
Jag har massor att berätta eftersom jag inte hunnit blogga sedan i lördags, men just nu är jag så trött så jag håller på att somna så det får bara bli ett inlägg idag.
 
Jag har haft en härlig dag med mycket kärlek!
Tårtdecor har vi bara öst ut nya produkter inför Alla Hjärtans Dag hela veckan lång! Vi har fått in massa nya produkter i vårt sortiment så som muffinsformar, metallutstickare, treat boxes, mini marshmallows och och cakepopsformar mm mm! :D
Vår företagsblogg har flitigt uppdaterats. Klicka här för att komma till inlägget om de nya produkterna. 
Dessa söta cakepopshjärtan bjöd Agneta på idag på jobbet! Klicka här för att se mer och läsa om hur du själv enkelt kan göra dem! :)
Förutom hjärtformade cakepops har vi fått en söt och kärleksfull nallebjörn från vår granne
HUGS N' STUFF som dagen till ära fick pryda vår kassa. Läs mer HÄR! :)
Dessa härliga cupcakes har Agneta också bakat inför Alla Hjärtans Dag. Supersöta på utsidan och med en överraskning på insidan... Kolla här! ;)
MEN det är inte bara kärlek på jobbet som gäller.
När jag idag kom hem överraskade min underbara man mig med god middag, en Drömsemla från 7eleven (min favorit), en röd ros samt en jättesöt Mirandanalle! Nu har jag 11 st Mirandanallar! :)
Många hjärtan har det blivit på alla håll och kanter idag.
Hoppas ni också haft en bra alla hjärtans dag och låt oss vara kärleksfulla även resten av året. Det handlar ju liksom inte bara om att älska sina medmänniskor en dag om året...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0