Matfotografen

Annorlunda dag!
Det började med att jag försov mig...!! Sådant händer nästan aldrig mig så det kändes jättekonstigt. Tog mig en bra stund att inse när jag kollade på klockan och såg att jag borde gått upp för 50 minuter sen. Har jag försovit mig? Eller tänker jag fel nu? Börjar jag senare idag? Skulle jag inte gått upp förrän nu kanske? Men sakta men säkert kommer så minnet ikapp en och man flyger upp ur sängen! Trots allt blev jag bara 20 min sen till jobbet.
 
På jobbet ringer sedan Simon och säger att han måste åka till Växsjö för en grej. Så nu sitter jag här ensam hemma och väntar på att Simon ska komma tillbaka. Jag har kommit hem från jobbet och lagat middag, det är typ det jag gjort hittills. Ellinor och jag pratade förut om hur svårt det är att fota mat. Till dagens middag skakade jag fram ett recept från appen "Ica Handla" som jag tillagade och sedan med mycket nogrannhet och precision fotade. Ser ändå helt okej ut.
Nej jag skojar bara. Det ser inte helt okej ut. Det är inte fotat med nogrannhet, använde bara mina mobilkamera. Hehe. Men det får bli dagens bild, har inget annat kul att bjuda på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0