Marstrandshäng

Den här dagen blev inte riktigt som planerad, men man behöver väl sådana dagar också...
Vi kom hem vid 2 inatt så vi har inte orkat oss upp på gudstjänsten idag. Känns tråkigt då jag tycker han som skulle prata idag är riktigt bra. Men men... Simon är iväg och handlar i Torslanda nu och jag ska strax börja med middagen. Sen ska vi på det där OAS-mötet i Kungälv. Hade lite planer för kvällen men vi är båda så trötta och förkylda så vi åker nog bara hem efter mötet.
 
Jag var ju i alla fall i Marstrand igår. Hade en riktigt trevlig eftermiddag och kväll! Blev bjuden på god middag och hemmagjord chokladmousse :) Vi spelade "Ticket to Ride" (Europa-versionen) och sen samlade vi ihop oss inför första deltävlingen i årets Melodifestival!
Efter melodifestivalen kollade vi på senaste Bond-filmen; Skyfall. Simon, som hade skött ljudet i kyrkan i Kungälv på kvällen, kom då med buss ut till Marstrand lagom till filmen började. Den var inte slut förrän närmare kl 1 och då hade vi nästan en timmes bilfärd hem. Så idag är vi lagom möra... Men det var i alla fall en trevlig lördag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0