Frostiga träd

Idag är det torsdag men tyvärr blev det ingen "torsdagsklubb" för oss idag :/
Jag åkte inte från jobbet idag förrän fem i 7. Hade blivit ruskigt sen till filmen om jag skulle åkt till Tove & Lemuel! Inte kul. Nej jag känner mig lite för stressad för att kunna slappna av med vänner framför en film just nu... Mycket som snurrar i huvudet. Förra veckan jobbade jag 6 dagar på raken och då hinner man inte så mycket annat. Denna vecka är jag i alla fall ledig i helgen men på lördag ska vi stå i cafét på Second Hand för att samla in pengar till Livorno och på söndag har Simon ljudet på gudstjänsten + att det är vår värdvecka. Så även denna helg lär snabbt snurra förbi. Har i alla fall hunnit reda ut några frågetecken idag så det känns skönt.
 
Men nog talat om stress och tid som snabbt flyger förbi.
Måste säga att det är oerhört vackert ute nu när det har blivit sådan frost på träden! De här bilderna tog jag med min mobil imorse när jag gick till bilen:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0