En favorit i repris

Nej det blev ingen romantisk komedi igår kväll, utan en mer udda, spännande film med romantiska inslag som vi sett förut: I am number four från 2011. Jag refererar till den ganska ofta och jag vet egentligen inte vad det är som gör att jag tycker att den är så bra. Men bra är den.
Nu väntar jag bara med iver på en uppföljare som förmodligen aldrig lär komma, tråkit nog. Har i alla fall inte hört om att någon uppföljare är på väg. Men filmen är helt klart upplagd för en uppföljare och dessutom är filmen baserad på första boken av en hel serie, så det finns allt mer att vänta. Böckerna är dock så pass nya att alla är inte skrivna än. I am number four skrevs 2010, The power of six skrevs 2011 och The rise of nine släpptes för bara ett halvår sedan. Det ska tydligen bli sex böcker totalt. Kanske något jag borde börja läsa?
 
Blev inget MRL ikväll eftersom jag fortfarande är förkyld. Kändes jättetråkigt att behöva avboka sig :( Men men... Vore dumt att trötta ut sig med en förkylning i kroppen.
Nu vankas Familjen Annorlunda och Top Model Sverige!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0