Oblivion

I lördags kollade vi på Oblivion från 2013 med Tom Cruise i huvudrollen. Ja han spelar ju i så många filmer att det knappt behöver nämnas... Även Morgan Freeman spelar i denna film. Fantastiska Morgan Freeman. 76 år och fortfarande med i spelet. Han är ju helt otrolig tycker jag!
Oblivion är en action-/äventyrsfilm. Den var hyfsat bra men jag hade inte valt att se den i första hand om jag hade fått välja ;) Men nu var det männen som gaddade ihop sig och då hade vi kvinnor inte så mycket att säga till om hehe :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0