Lillasyster 23 år!

Äntligen hemma och klar med det som skulle göras ikväll. Sista kunden gick precis när min arbetstid slutar, vilket är en halvtimma efter stängning! Nu har jag ätit middag och packat. Imorgon direkt efter jobbet åker vi till småland och är borta över helgen. Simons arm är fortfarande inte bättre, idag fick han stanna hemma från jobbet :( Vi får verkligen hoppas den slutar göra ont snart!
 
Igår var det kalas för Ellinor som fyllde 23 år! Det blev grillat, tårta och kakor. Supergott! Tänkte bjuda på några guldkorn innan jag går och lägger mig. Håll till godo så hörs vi nästa vecka!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0