Ett bra avslut

När jag kom hem strax innan halv 11 igår kväll möttes jag av röda rosor och en chokladask i hallen!
Jag blev jätteöverraskad och glad! Vi fick i alla fall ses 1,5 timma igår så vår bröllopsdag blev ganska bra till slut! :)
 
Idag har jag en riktig hemma-fixar-dag. Jag var tillfällig sekreterare igår på mötet så jag skall renskriva protokollet och skicka ut. Sedan ska jag svara på lite mail och försöka ta tag i att skicka in foton för framkallning. Sedan blir det väl några avsnitt That '70s show innan det är dags att laga middag. Simon kommer hem kl 18 idag. Längtar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0