Veckans sista dag

Dagen:
*Gudstjänst
*Veckohandling
*Bakat 111 minimuffins (vill du smaka så kom på tårtutställningen nästa helg!!) PS. Nej 111 minimuffins kommer aldrig räcka till 1000 besökare, men vi kommer baka fler under veckan, var så säker ;) DS.
*Lagat middag
 
När Simon åkte till Kungälv för att spela innebandy åkte jag med och myste med Hanna under tiden.

Drack te ur den största tekopp jag sett!

Det var sååå trevligt! Vi har inte hunnit prata ordentligt sen Brighton. En välbehövlig stund med andra ord.
 
Så snart jag hinner ska ni få de sista bilderna från Stockholm. Imorgon börjar flytten med Tårtdecor så jag är beredd på en vecka med jobb 24/7. Nästa helg smäller det!! DU KOMMER VÄL?????!!!!! :D :D :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0