Måndag morgon och du är kvar här bredvid mig

Slängde ihop en ny header igår kväll. Den får duga så länge tills jag hinner göra en bättre.
Om det är någon som har någon härlig bild på mig får ni mer än gärna maila ;)
 
Min måndag började med ett besök hos tandläkaren där jag hade tur.
Besöket idag bestod i att de skulle kontrollera hur väl jag "sköter mig" för att se i vilken grupp jag skulle hamna för att förlänga frisktandvårdsavtalet. Hade ingen aning om detta. Så jag blev allt lite nervös för jag vet att jag inte använder tandtråd varje dag. Men summan av kardemumman var att jag fick hamna i "grupp 1" (den billigaste) till slut, även om jag låg på gränsen till grupp 2. Det fanns inget annat att påpeka om mina tänder i övrigt. Skönt.
 
Efter tandläkarbesöket följde en dag på Tårtdecor där vi besökte vår nya lokal och planerade upp lite hur vi vill inreda! Vad kul det var att få se den för första gången!! :) Tog massa bilder men dem får ni inte se än ;)
 
Efter jobbet körde jag MRL på Sportlife. Äntligen igång igen! Har inte tränat sen i juni och det kändes kan jag ju säga. MRL har inte gått i sommar och jag har inte ansträng mig att boka något annat pass. Men behovet av att träna har ökat mer och mer de senaste veckorna. Känner att jag börjar få ont i rygg och nacke igen, vilket på ett sätt är bra för då finns verkligen en seriös anledning att träna. Så det känns skönt att vara igång igen.  
 
När jag kom hem stod en Tigerkaka i ugnen. Simon ska tydligen bjuda på fika imorgon på jobbet. Perfekt, då fick jag smaka mig en mumsbit också! ;)

Ja det var min måndag det.
Imorgon väntar FL-möte direkt efter jobbet så jag sitter nog inte vid datorn förrän på onsdag igen.
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0