Årets Temabord mm

Vid varje Scandinavian Cake Show har vi ett temabord vilket i år var Choklad och Kaffe.
Dessa tårtor gjorde Agneta till temabordet:
Dessa tårtor gjorde Paula till temabordet:
Dessa tårtor gjorde Anna till temabordet:
Denna tårtan gjorde Katie till temabordet:
Det var årets temabord det.
 
Här följer nu fler tårtor från årets Scandinavian Cake Show:
 
Tårtor modellerade i socker eller cold porcelain:
Mina arbetskamrater är så fantastiskt duktiga!!
Tårtor från danska tårtentusiaster:
Har sett att Paula fått ut en hel del bilder på sin blogg nu.
Klicka HÄR för att spana in Paulas bilder från Scandinavian Cake Show. Hon har mycket bättre kamera än mig och tog bilder på tårtor som jag inte hann med.
Åh om jag bara hade haft en systemkamera, då hade jag säkert kunnat ta så HÄR fina bilder på tårtorna som jag hittade på denna blogg, som också visar bilder från helgens utställning.
 
Avslutar med en bild jag tog på tårtorna när vi höll på och plocka ihop dem efter utställningens slut.
Tycker den är härligt rörig! ;)
 
Det var årets Scandinavian Cake Show det! Nu går vi vidare med annat i livet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0