Annars då?

Nu har det blivit väldigt mycket bloggande om Scandinavian Cake Show och Stockholm.
Vad händer annars i livet då?
 
Jo, i veckan som gått nu har jag varit väldigt trött efter förra veckan och helgens bravader.
Jag var ledig i måndags så då åkte jag och kollade på soffor till nya lägenheten.
Vad tycks? :)
Något sådant här skulle jag vilja ha, men vi har inte råd med det just nu i vilket fall och dessutom får en sådan här stor soffa in plats i vardagsrummet om vi ska möblera som vi tänkt... Så en annan gång kanske ;)
Efter sofftittandet åkte jag till Second Hand i Kungälv och fikade med mamma.
På Tårtdecor har vi packat allt vad vi kan denna vecka och försökt komma i ordning på lagret. Eftersom webbutiken stod still förra veckan när vi flyttade så låg det väldigt många ordrar att ta tag i denna vecka.
I övrigt har jag och Simon försökt koncentrera oss på vår flytt så mycket som möjligt. Vi har varit i nya lägenheten och mätt och tittat i veckan. Vi har egentligen inte tillgång till vår lägenhet förrän på måndag men han som bor där nu är så gästvänlig så vi har fått komma dit och titta mitt i hans flyttstädning. Vi får även köpa hans diskmaskin för en billig peng så vi var där och skrev papper på det. Skönt att få en "riktig" diskmaskin! Vår bänkdiskmaskin har vi nu sålt till tjejen som ska flytta in här efter oss. Så fick hon också nytta av den :)
Packandet går sakta men säkert frammåt, men det tar tid alltså!
Igår var det BARA VARA.
Idag har jag haft butiken på Tårtdecor (lördagsöppet kl 10-13). Hemsidan är nu uppdaterad med nya adressen och vägbeskrivning, kolla HÄR!
Från och med nu på måndag har vi nya öppettider:
Mån - Tors 12.30-18.00
Lördagar 10.00-13.00
Fredagar och söndagar kommer vi fortfarande ha stängt.
 
Nu ska vi åka hem till nye ungdomspastorn på Marstrand. Hela ungdomsrådet ska dit idag för att käka och hänga, gött! Hoppas ni får en fin lördagkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0