23 mil bort...

Idag var det Adelövs Marknad och jag önskar jag var där.
Adelövs marknad är en jättestor marknad med omkring 50 000 besökare i en liten håla i småland.
Det är där min mammas släkt bor :)
Är så tråkigt att den alltid sker en torsdag, det är ju sällan man har möjlighet att åka iväg en vardag.
Sist jag var där var för 2 år sedan och då var det jättelänge sen vi var där innan det.


Parkeringen tar min moster och hennes familj hand om. Det var på denna parkering min mamma och pappa träffades för första gången ;)

Jag hoppas på att kunna åka till Adelövs Marknad något år snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0