Ny lägenhet från och med idag!

Packa, packa, packa, packa och packa lite till.
Och så jobba på dagarna. Det är vad den här veckan består av.
Igår efter Mix Megapols Supersöndag åkte vi hem och började packa ordentligt.
Så nu är det riktigt kaos här hemma!
På lördag flyttar vi.
Men vad tid allt tar!
Framför allt porslin som måste slås in varje grej för sig. Ja ja, hellre det än att något går sönder i flytten.
 
Från och med idag har vi tillgång till vår lägenhet! Så just nu har vi två lägenheter och två bilplatser...
Tyvärr tror jag att jag har börjat få "flyttfeber" eller något (finns det något sådant?). Börjar tvivla på nya lägenheten och känner mig lite deppig. Nu när vår flytt börjar bli verklighet. Tänker för mycket. Så typiskt mig när det ska hända något stort och kul i livet! ;) Får skärpa mig. Det kommer säkert bli jättebra!
 
Hittills har vi i alla fall packat 20 flyttlådor. Imorgon efter jobbet fortsätter vi.
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0