Nätlös

Hej allihop!! Tänkte bara säga att flytten har gått bra och att jag lever! Men det tråkiga är att vi varken fått igång TV eller Internet här än :( Enligt leverantören sänds signalen ut till oss men det är någon stans här i huset som det kopplas fel. Beskedet vi fick var att det kan ta allt i från några dagar upp till 2 veckor att fixa!! :O :( Så då vet ni varför jag inte bloggat nåt. Har väl i och för sig inte haft så mycket tid att blogga än i vilket fall. Vi har fullt upp med att packa upp och komma i ordning. Men nu har vi bara 2 flyttlådor kvar!! :D 40 flyttlådor på 4 dagar, rätt bra jobbat ;) Om jag får en stund över imorgon kväll ska jag försöka koppla in min mobil (vilken jag skriver från nu) till datorn så jag kan surfa från den så att jag kan bjuda er på lite flyttbilder! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0