Imorgon flyttar vi!!

Japp, trots att klockan bara är halv 11 denna fredagkväll så är vi redan hemma från BARA VARA.
Imorgon är vår stora flyttdag så vi behövde hem och packa ner det sista.
Kan inte fatta att VI FLYTTAR IMORGON!!!
Känns helt overkligt! Men fantastiskt roligt givetvis.
 
Nu hoppas vi på bra väder imorgon.
Vi kommer vara 12 personer imorgon som flyttar så förhoppningsvis går det smidigt.
Får se hur snabbt vi får igång internet där borta och när jag hinner blogga nästa gång.
Tills dess får ni roa er med alla bilder jag lagt upp den senaste månaden om och om igen ;)
Nu säger jag hejdå Blendas Gata!
Nästa gång vi hörs sitter jag i vår nya lägenhet! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0