Fler bilder från Scandinavian Cake Show 2012!

Nu ligger de officiella bilderna från Scandinavian Cake Show 2012 ute!
 
Blev alldeles glad och varm inombords igår när jag såg dem.
Veckan när utställningen hölls var otroligt jobbig på många sätt. Med stor sömnbrist slet och stressade vi många timmar både innan och under utställningen. Det skall man inte sticka under stol med. Men visst var det roligt! Det var härligt att få komma till nya lokaler och det var så kul att möta alla människor med brinnande intressen och häpna ansiktsuttryck. Framför allt hade vi i personalen så roligt tillsammans. Många arbetstimmar betyder mycket tid tillsammans. De flesta av dem jag jobbade med fanns bara med under just utställningshelgen, så det var verkligen roligt att få en helg tillsammans! Härliga människor!<3
 
Klicka HÄR för att komma till Tårtdecors hemsida där alla bilderna ligger.
Längst ner efter tårtbilderna kommer lite bilder på oss i personalen och det var de bilderna som gjorde mig så glad :) Det syns hur vi hade det om man säger så.
 
Här kan du även läsa om det hela på Agnetas blogg, hur många besökare som kom och när Scandinavian Cake Show är nästa gång.
 
Nej jag lånar några av de härliga bilderna och lägger på min blogg också! ;) Kan inte låta bli!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0