När Simon får välja

Söndagen bjöd först på en grymt bra gudstjänst! Marcus gick loss på sitt munspel ;)

Efter veckohandling och middagslagning gick vi på bio!

Vi såg The Avengers i 3D.

Hade jag fått välja hade det blivit en annan film, men nu var det inte jag som valde ;) Och när Simon får bestämma bokar vi platser i de extra breda sätena på rad 7. Det klagar jag inte på! 

Efter bion promenerade vi ner till Korsvägen och åkte sedan hem. Jag skulle ju blogga klart det där inlägget om i fredags ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0