Nämen kolla!

Kolla vad jag har införskaffat! En rosa Samsung Galaxy SII!! :O

Har inte bloggat på några dagar nu.
I torsdags hade jag massor att fixa, var bland annat hemma hos mamma och pappa och städade ur bilen invändit (ÄNTLIGEN!) dammsög ur en halv grusgrop och polerade med möbelpolisch osv...! För att vara så effektiv som möjligt hemma sen valde jag att inte fastna i bloggen ;)

För att göra en lång historia kort så var jag på jakt efter ny mobil i typ 5,5 timma igår! Jag visste vilken mobil jag ville ha men inte i vilken färg. Elgiganten hade inte ens hört talas om att den fanns i rosa. Men jag hade sett att den fanns i rosa på NetonNet och Siba. Fast vill jag verkligen ha rosa? Tänk om jag tröttnar?
Åkte iväg till NetonNets lagershop bara för att få se den rosa i verkligheten och jämföra mot den svarta och vita, men väl där visar det sig att de inte har några demoexemplar i butik. Det var bara att vända och åka igen...
 
Dessutom skulle jag byta abonnemang också. Så vilket skulle jag ta? Ta mobil på abonnemanget eller köpa den kontant bredvid?
Så jag har kört runt bland flera olika affärer där olika säljare har försökt sälja in mobil och abonnemang till mig... Var sjukt trött i huvudet till slut.
Men det slutade i alla fall med exakt det abonnemang jag ville ha och fick mobilen till ett jättebra pris! Och ja, jag vågade välja rosa ;)
Så nu är jag nöjd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0