Årets första uteservering!

Ja nu är det vår!
Årets första utomhusfika firades idag med en trött och sönderinformerad personalvetare ;)



Och så lilla jag, personalvetaren som hellre hänger bland cupcakesformar, glitter och rosutstickare :P 


Hjälp vad humöret kan pendla upp och ner över en dag. Förut kände jag mig jättestressad, fattar inte vart tiden tar vägen och hur jag ska hinna med allt (vad det nu är "allt" jag håller på med?!?) Men på bussen hem över en vacker Göta Älv kände jag plötlisgt "livet-är-allt-rätt-bra-gött-känslan"! Linda ringde ang lite bröllopstårtsplanering hihi! ;) Vet inte om jag får säga än vem som ska göra den men den kommer bli såå fin i alla fall, det är jag säker på! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0