Vardagsdravel

Morotskaka till frukost är helt okej, eller vad säger ni?

Vet inte hur intresserade ni är av min vardag.
Men det är svårt att komma på något annat att skriva om så här mitt i veckan.
Fast det är väl därför ni kikar in här då och då, för att hänga med i min vardag ;)
Ett smidigt och enkelt sätt om ni frågar mig.

Så vad har hänt hittills denna vecka?
Blev inget blogginlägg igår för efter jobbet igår var det FL-möte. På söndag har församlingen Årsmöte så som församlingsledning är det mycket att förbereda inför det. Jag lämnade kyrkan kl 23 igår kväll.

Direkt när jag kom hem och klev ur bilen nere på parkeringen igår reagerade jag på att mörkret lystes upp, så jag tittade instinktivt upp och fick se ett stjärnfall!!
Min första tanke var att det var en komet, men det måste varit en stjärna. Den var så stor och syntes så tydligt! Har aldrig sett ett stjärnfall förr. Det varade givetvis bara i någon sekund men det var så häftigt!
Sen hade jag lite grejer att fixa med så det blev en sen kväll igår, eller natt.

Idag höll Paula en bröllopstårtskurs medan jag var i butiken. Här kan ni se bilder från när jag gick den kursen i oktober 2010.
Efter jobbet gjorde jag tacopaj till middag och sen kollade jag på veckans avsnitt av Top Model Sverige på tv3play.
Nu ska jag greja lite med ekonomin kring Bara Vara på Mimers Hus som jag ju är ansvarig för. 
Och där var du uppdaterad! :P
God natt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0