Inget att rekommendera

Inte okej att Högskolan Väst gör reklam på blogg.se!
Såg att deras logga hamnade här under mellan mina inlägg.
INTE OKEJ.



Jag har gått där i 3 år och det är ingen skola som jag vill göra reklam för.
Tänka sig att det snart (nästan) är 1 år sedan vi slutade tjejer!
Galet!







Människorna rekommenderar jag varmt, men inte skolan som sådan.
Vill du ha struktur, tydlig kommunikation och kunna organisera ditt liv ska du i alla fall inte läsa personalvetarprogrammet vid Högskolan Väst!

Ser ni mig i hörnet? ;)



Kommentarer
Anna

Hej! Fin blogg. Vad läser du för program på Högskolan väst? Läste en kurs där via distans och var väl nöjd, men saker dök upp som inte fanns med när vi ansökte om kursen och vi var väldigt besvikna :/

2012-04-05 @ 09:06:04
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0