The reason is You

När det är så härligt och soligt vårväder ute blir jag sugen på att få fint inomhus.
Så nu har vi storstädat lägenheten, rensat golvbrunnen och slängt ut gamla blommor, fast julstjärnorna har inte fått åka ut än ;) Det är så skönt när det blir rent!
Veckohandling har jag också hunnit med. 
Har även bokat en tid hos Ryds bilglas på måndag för att laga stenskottet jag fick för ett tag sedan. 
Och så har jag lånat en ordentlig borrmaskin av pappa inför sovrumsfixandet imorgon, åh längtar!

Har dock kommit fram till att gårdagens teori inte kommer fungera imorgon.
Mina förväntningar är redan så pass höga så imorgon kommer jag bli besviken om det oturligt nog skulle visa sig att just de skåpen vi tänkt köpa imorgon på ikea är slut...! :S Jag önskar verkligen att allt kommer bli som vi tänkt.

Nu lagar Simon middag. Snart ska vi åka till kyrkan! Robert är mötesledare, Samuel ska prata, Linus med band ska spela och i övrigt ska vi bara umgås med alla ungdomar! Älska dem, se dem, uppmuntra dem och framför allt bara vara!

Hoppas du får en go fredag kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0