Back in business!

Idag har jag jobbat! Yes!
Är inte helt hundra än, hostan är en riktig retsticka, men annars är förkylningen nästan borta :)
Har inte kört bil sen i onsdags så det kändes nästan lite ovant...

Efter jobbet åkte mamma och jag och letade på platsen där Simon och de andra blev bestulna igår.

De hade nämligen hittat tillhörigheter utspridda och kastade lite här och var igår, allt ifrån kläder till en plånbok. Tjuvarna ville visst inte behålla hela bytet. 
Chansen var liten, men jag hoppades ändå på att vi kanske skulle få syn på Simons klocka eller kanske plånbok (om än tom) kastad någonstans på marken nu när det var dagsljus. Letandet pågick till 12 inatt och fler var tillbaka idag och letade. Men ingenting hittade vi.
Nu finns det nog ingenting mer vi kan göra.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0