All by myself

Så då har Simon åkt iväg på Bara Vara på Mimers och jag är ensam hemma.
Första gången jag missar när vi är på Mimers :S
Känns verkligen jättekonstigt att vara ensam en fredagkväll!
Ända sen jag var 13 år har jag gått på ungdomssamlingarna i kyrkan. Förutom när jag var 14 och gick på konfan istället och var hjälpledare på scouterna, då skippade jag fredagarna.
Sen har jag missat fredagar om jag varit med andra vänner istället, eller kanske varit bortrest.
Men jag har aldrig varit ensam.
Så det känns lite märkligt faktiskt.
Fast ändå helt okej, har inga problem med att vara ensam en kväll om jag vet att jag slipper vara ensam på natten.

Ska ta och spela en till turnering på Mario Kart nu, måste vinna fler banor! ;) Alltid när jag spelat Mario Kart hemma hos Simons familj har alltid alla banor och gubbar redan funnits eftersom de redan varvat allt. Men nu när vi har vårt eget Wii måste vi ju vinna allt från grunden.

Sen ska jag nog ta och kolla på en film. Undrar vilken bara? Måste vara en som är minst lika bra som Footlose. Har fortfarande en härlig känsla efter den filmen igår!

Hej hopp!  

Okej det är ju bara för tråkigt med ett blogginlägg utan en endaste bild... Så det måste jag bjuda på.
Hittade en bild jag fått av Louisa, nyår 2009. Den får duga idag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0